avatar Ten blog rowerowy prowadzi iwonka z miasteczka Przecław. Mam przejechane 6737.73 kilometrów w tym 6551.93 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 17.97 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy iwonka.bikestats.pl

Kwiecień, 2013

z Hopfenem i Ivoncją do Altwarp....prawie :P

Wtorek, 30 kwietnia 2013 · dodano: 01.05.2013 | Komentarze 6

Cała relacja jest na tej stronie Bardzo podobała mi się trasa rowerowa sladami kolejki o której pisze Hopfen,postanowiłam jeszcze nie raz tam wrócić .I pare zdjęć z wycieczki :)-------

Wełtyń-z odwiedzinami u przyjaciółki

Niedziela, 28 kwietnia 2013 · dodano: 28.04.2013 | Komentarze 8

Jak się okazało przyjaciółka mieszkająca w Wełtyniu (to koło Gryfina)miała dzisiaj wolne,postanowiłam ją więc odwiedzić.Pognałam więc przed 12.0 na Kołbaskowo z zamiarem zjechania z głownej w Neurochlitz na Mescherin i dalej na Gryfino .Plany pokrzyzował mi jednak pewien rowerzysta którego dojrzałam w oddali jeszcze przed tą niemiecką przygraniczna wioską,no to znaczy Nuerochlitz:P.Poczęłam wiec mocno naciskac na pedała coby go dogonić,udało mi sie to wkońcu przed krzyżówką na Mescherin i Tantow.Jak okazało się był to cyklista ze Szczecina który jechał do Krajnika Dolnego,postanowiłam więc nadłożyć nieco drogi i potowarzyszyć mu do Gartz.Tam po krótkiej jeszcze pogawedce i wymianie numeru telefonów on pojechał dalej ,ja skręciłam na ścieżke rowerową na Mescherin.Po drodze tylko to zdjęcie zrobiłam ,bo jakoś tak się rozpędziłam..... W Gryfinie dla pewności pytam pewnego jegomościa czy dobrze na Stare Czarnowo jade,on mi na to -taaaaaaaak,ale to 20 kilometrów,ja mu na to-panie ,to tylko godzinka jazdy:) No ale ja przecież do Wełtynia ,a to z Gryfina tylko 6 skromnych kilometrów jest.Po drodze potem ten gostek mijał mnie samochodem,zatrąbił no to żeśmy sobie rękoma pomachali:P.W Wełtyniu samym pstryknęłam zdjęcie Jeziorowi Wełtyńskiemu które jest piękne,byłam nad nim kiedyś latem i super sie nadaje do kąpieli dla dzieci i niewprawnych w pływaniu.U samej przyjaciółki w ogrodzie który jest mega duży...,z drogą dla rowerów:P-.W Wełtyniu dojrzałam taką kicie ...I po poplotkowaniu ,wypiciu cherbatki ,z kanapkami na droge ruszyłam w droge powrotną,praktycznie tą samą,mąż przyjaciółki proponował jechać przez Gardno ale tą trase odłożyłam na kiedy indziej ,wracałam więc przez Mescherin Staffelde,Pargowo i Kamieniec ,tutaj dosłownie rozdziawiłam usta ze zdziwienia bo no prosze,za wioską na drodze do Moczył gdzie był bruk położyli asfalt,ale fajnie! A teraz w domu po małym co nieco pora na spacer:)

Masa - kwiecień

Piątek, 26 kwietnia 2013 · dodano: 26.04.2013 | Komentarze 3

Było fajnie,ale sie nagadałam! Pozdrowienia dla Hombre i ogólnie dla wszystkich!

Kategoria Masa

Piątek, 26 kwietnia 2013 · dodano: 26.04.2013 | Komentarze 0

Oj,dzisiaj było więcej jazdy niż zazwyczaj,do pracy,potem szybko z pracy do domu gnałam równo z wiatrem bo z córką byłam umówiona do lekarza a potem z powrotem do Szczecina na Mase,uff,ale się jednak wyrobiłam:)

Czwartek, 25 kwietnia 2013 · dodano: 26.04.2013 | Komentarze 0

Wtorek, 23 kwietnia 2013 · dodano: 23.04.2013 | Komentarze 3

Jazda do pracy ok,pościgałam się znowu z autobusem,aż mi kierowca koło Ornamentu zdziwione spojrzenie puścił :P.Droga powrotna przy mocnym wietrze południowym.Zastanawiałam sie dzisiaj dlaczego to niektórzy kierowcy na drodze ,najpierw przed światłami mnie wyprzedzają a potem potrafią tak blisko przy chodniku stanąć, ze nijak ich minąć nie idzie żeby się na czerwonym przy światłach ustawić:(Złośliwośc jakaś czy co, czy niemyślenie?Mam tak notorycznie przy skrzyzowaniu Boh.Warszawy z Ku Słońcu.

Poniedziałek, 22 kwietnia 2013 · dodano: 22.04.2013 | Komentarze 10

Dzisiaj jazda ok,tylko w drodze powrotnej Hopfen spuścił mi szlaban niemal przed nosem,haha.

Krugsdorfer See przez Loknitz

Niedziela, 21 kwietnia 2013 · dodano: 22.04.2013 | Komentarze 12

Wycieczka była zaplanowana na ostatnią chwile i niemalże spóźniłabym sie na umówione spotkanie z kolegą i jego żoną nad Jeziorem Głębokim. Ponieważ ja nie znam okolic za Loknitz Czarek był za przewodnika.Do Loknitz dotarliśmy ścieżkami które znam,minn.przez Blankensee,za Loknitz popedałowaliśmy w niezłym tempie na Pasewalk,ech,Niemcy to mają drogi:)-- piękny kościół w Rossow.Przed Pasewlkiem skręciliśmy w prawo,tam ścieżki rowerowej juz nie było,ale za to ruch samochodowy na Krugsdorf był niewielki.Przed wioską z prawej pole golfowe,wypatrywałm piłeczek ,niestety ani jednej nie znalazłam:( W samym Krugsdorf -,wioska jak wszystkie inne,czysta,zadbana i o dziwo całkiem sporo ludzi się tam kręciło :)I dotarliśmy nad jezioro,zobaczyłam piasek i....,no nie mogłam sie oprzeć,a samo jezioro jest piękne!-----Znad jeziora skierowaliśmy się na Rotheklempenow przez Breitenstein i takie cuda architektury spotkaliśmy.W Rotheklempenow jest pięknie---.Potem skierowaliśmy się ne Blankensee i Wolczkowo.Do domu dotarłam po 21.00 ale warto było:)

spontan z Andym

Sobota, 20 kwietnia 2013 · dodano: 20.04.2013 | Komentarze 2

Wreszcie udało mi się Andrzeja na rower wyciągnąć,przez wioski dojechaliśmy do Szczecina nad Jeziorko Słoneczne.Pogoda słoneczna ale po co ten zimny wiatr?

poznawanie nowych tras...Szczecin -Dobra -itd.na niemieckie ścieżki

Sobota, 20 kwietnia 2013 · dodano: 20.04.2013 | Komentarze 3

W moim przypadku tylko,bo o ścieżce rowerowej w okolicach Dobrej dowiedziałam się dzisiaj,juz planuję kiedy mojemu Andrzejowi ją pokaże [/img]
Małgosia poluje na drobne zwierzątka :)

ścieżka wokół jeziora w Loeknitz
mała przerwa na kanapke :P:)