avatar Ten blog rowerowy prowadzi iwonka z miasteczka Przecław. Mam przejechane 6737.73 kilometrów w tym 6551.93 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 17.97 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy iwonka.bikestats.pl

Masa

Święto Cykliczne Szczecin

Niedziela, 9 czerwca 2013 · dodano: 10.06.2013 | Komentarze 6

Wreszcie niedziela i nasze wielkie rowerowe swieto.Wstałam punkt piąta,do mojej kochanej asterki ( przyp.red :P moje auto lubie tak samo jak rowery ale jednak wole rower,pssst.żeby się auto nie dowiedziało bo się zepsuje :) ).......tak więc do samochodu wrzuciłam ponad 10 kg .nakrętek,Kellysa i pojechałam przed szóstą by na Jasnych Błoniach zostawić bryke i nakretki.Szybciutko na rowerze wróciłam na Przecław bo na 7-dmą byliśmy umówieni z hopfenem i Gajosem ( Artur ) Po siódmej zaraz ryszylismy po Niemców do Gartz by potem piekną ścieżką rowerową na starym nasypie kolejowym jechać przez Salvey Muhle do Tantow.Po drodze czekał na nas Peio który ruszył wioskami w naszą strone z Warszewa .W Tantow odebraliśmy nastepną sporą grupe cyklistów z Berlina i całą grupą z Peio na czele ryszyliśmy na Rosówek Tam czekała na nas Małgosia z Ivoncją. Dalej już pod eskortą policji pojechalismy wioskami na Szczecin i Jasne Błonia gdzie odbyło się bardzo wyczekiwane przez nas cyklistów świeto.Był wielkii objazd ulicami Szczecina z super kontrolowanymi przez policje skrzyzowaniami,były trąbki i dzwonki,muzyka i przede wszystkim super nastrój nie mówiąc o słonecznej pogodzie która nam była wybitnie przychylna ! Po przejezdzie odbył się piknik,losowanie nagród,roweru,konkurs nakrętek ! Pofotografowałysmy się z Ivoncją i Małgosią bo wreszzcie dorwałyśmy fotografa,po czym hopfen z Małgosią ,Ivoncją i Arturem pojechali na Przecław a ja za nimi samochodem z rowerem w bagazniku.W Przecławiu postanowiliśmy się zintegrować jedząc pizze i popijając kufelkiem piwa a jako ze prawo szanujemy do domu poszliśmy na pieszki ! Hopfen- brazowa koszulka rozmawia z Niemcami ,mi mowił że nauki pobierał u samego Kopernika ? ? Chyba cos źle zrozumiałam :P :P To już Tantow i grupa z Berlina W drodze za Kołbaskowem Za Przecławiem już tzn.mamy już Szczecin Zgrupowanie sił RS Wielkie oczekiwanie.... I ruszyliśmy Kolega Paweł kombinuje z aparatem...Uchwycone gdy blokowaliśmy wyjazd z uliczki Arek ( Gajos ) na czele peletonu :P Ja Kasia i Marek i cała nasza cyklistów gromada :)

Godzina dla roweru

Piątek, 31 maja 2013 · dodano: 03.06.2013 | Komentarze 3

W ostatni piatek postanowiłam pojechac na godzine dla roweru mimo deszczu i nadchodzącej burzy,słychac ją bylo juz chyb aod 16-stej,ale co mi tam,z Turzyna naprawde ni ejest daleko,jakos przelece między kroplami :) :P Udało mi sie to połowicznie ,ponieważ porządny deszcz zastał mnie gdy jechałam Krzywoustego ,deszcz jak deszcz,ale grzmot i sam trzask uderzającego pioruna byl tak silny że skuliłam się ze strachu ....na rowerze :)Przestraszyłam się nie na żarty.Dalej juz było lepiej,padało dośc mocno ale żeby sie nie spóźnic pedałowałam dalej jako ze przed osiemnastą miałam w planach zakupy w sklepie w okolicy Kaskady.Potem juz była zbiórka,przyjechali Tunia,Monter,Waldek,Yogi,Wanda,i jeszcze paru kolegów ,fajnie było,pojezdziliśmy,pogadaliśmy ,potem jako ze miałam spory tonaż zakupów w sakwie do domu pojechałam z rowerem na dachu :)

Masa - kwiecień

Piątek, 26 kwietnia 2013 · dodano: 26.04.2013 | Komentarze 3

Było fajnie,ale sie nagadałam! Pozdrowienia dla Hombre i ogólnie dla wszystkich!

dzisiaj Masa :):)

Piątek, 29 marca 2013 · dodano: 30.03.2013 | Komentarze 2

Kilometry i czas podaję w przybliżeniu bo nie wiem ile dokładnie jechaliśmy,doliczyłam jeszcze czas dojazdu do pracy.Zdjęć więcej niestety nie zrobiłam.Chciałam jeszcze potem podczas jazdy,ale niestety tak mi ręce zmarzły że nie mogłąm zamka u kurtki odsunąć,żeby do aparatu sie dostać:P Na szczęście miałam w sakwie drugą pare rękawic,ale ubrałam dopiero po powrocie na Plac Lotników.Powrót do domu minął mi w towarzystwie przesympatycznego małżeństwa z Mierzyna i z małą przygodą,bo po ciemaku musiałam na Cukrowej zakładać łańcuch.Ale Masa była super,a jadąc w tak fajnym towarzystwie nawet tej pluchy i zimna sie nie czuło.